Menü

Sık Sorulan Sorular

Sipariş vermeye devam edebiliyor muyum; kargom adresime teslim edilir mi? Evet, faaliyetlerimiz kesintisiz olarak devam etmektedir. Satın aldığınız tüm ürünleri sizlere güvenli bir şekilde ulaştırmak için özverili bir şekilde mesaimize devam ediyoruz. Ülkemizi ve tüm dünyayı yakından ilgilendiren küresel pandemi sürecinde biz de kendi markamıza düşen sorumlulukları yerine getiriyoruz. Vereceğiniz tüm siparişlerde hijyen kurallarına özen gösteriyoruz. Lojistik merkezimiz sürekli olarak dezenfekte ediliyor. Gönderilerinizi size ulaştırmak için ve geri dönüşlerinize en iyi şekilde dönüş yapabilmek için yoğun bir gayretle çalışıyoruz. - Sizden aldığım bir ürün ile Covid-19 hastalığının bulaşma riski var mıdır? Hayır, sitemizden yaptığınız alışverişleriniz ile size herhangi bir virüsün bulaşması mümkün değildir. Covid-19 virüsü ile ilgili önemli sağlık insanlarının açıklamaları da bu yöndedir. Hiçbir virüs cansız bir hücrede 4 saatten uzun bir süre yaşayamaz. - Bu süreçte verdiğim siparişte gecikme yaşanabilir mi? Tüm siparişlerin müşterilerimize en hızlı sürede teslim olması için gece gündüz yoğun bir gayretle çalışıyoruz. Fakat ülkemizdeki elektronik ticaretin Covid-19 sürecinde yoğunlaşması sebebiyle kargo taşımacılığı yapan şirketlerde gerçekleşen yoğunluk teslimat sürelerinin uzamasına sebep olmaktadır. Vermiş olduğunuz siparişi aynı gün içerisinde kargoya teslim etmemize rağmen yaşadığınız bölgedeki kargo şubelerinin yoğunluğu sebebiyle siparişinizin size ulaşmasındaki süre uzayabilmektedir. Sabırlı olmanız ve anlayış göstermenizden dolayı teşekkür ederiz..

Üye girişi yaptıktan sonra ilk adımda ana sayfada sağ üst köşede bulunan kullanıcı adınıza (Hesabım sekmesi), ardından açılan menüdeki "Siparişlerim" butonuna tıklayın. Gelen sayfada durumunu sorgulamak istediğiniz siparişin karşısında bulunan "Görüntüle" butonuna tıklayın. Açılan sayfada yer alan detaylarda, siparişinizin durumunu görebilirsiniz.

Müşterilerimizin memnuniyeti ve beklentileri bizim için önemlidir. Herhangi bir nedenle siparişini iade etmek isterseniz ürünlerinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde orjinal ambalajında, kullanılmamış ve etiketleri çıkarılmamış olması koşuluyla dilediğiniz bir kargo firması ile merkez ofis adresimize ürünlerinizi gönderebilirsiniz. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, hijyenik ürünler (cerrahi maske gibi), mayo ve bikiniler iadesi sağlık ve hijyen nedeniyle uygun olmayan ve cayma hakkının kullanılamadığı ürün tipleridir. Bu ürünleri ancak; -Ambalajları ve ürün koruma bantları açılmamış, -Denenmemiş, -Kullanılmamış ve -Hijyenik yapısı bozulmamış ise aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Bu şartları sağlamayan ve iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz. Bu kapsamda olduğu tespit edilen iadeleriniz kabul edilmeyecektir. İade sürecinizi, hesabınıza giriş yaptıktan sonra "Siparişlerim" alanından ilgili siparişe ulaşarak gerçekleştirebilirsiniz. İade süresi dolmamış siparişlerinizin altında "İade Et" butonunu görebilirsiniz..

Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır. Satın almış olduğunuz ürünlerin ödemesini, kredi/banka kartı ile ya da havale ile yapabilirsiniz..

Aşağıdaki adımları izleyerek iade edilecek tutarı öğrenebilirsiniz: - Siparişlerim alanında iade etmek istediğiniz ürünlerinizin bulunduğu siparişe gidiniz. - Açılan menünün/sayfanın en altında yer alan "Ürünleri İade Et" butonuna tıklayınız. - Ürünün iade nedenini seçiniz. Bu adımda iade tutarınızı görebilirsiniz. Ayrıca, size gönderilmiş olan faturanızda da iade edilecek tutarı görebilirsiniz; "Birim Fiyat" sütununda yer alan bilgi satın alma sırasında ürünün KDV eklenmemiş birim fiyatını gösterir. "İndirim Tutarı" sütununda yer alan bilgi satın alma aşamasında ürüne uygulanmış toplam indirim tutarını gösterir. "Ürün Hizmet Tutarı" sütununda yer alan bilgi ise ürünü satın alırken ödemiş olduğunuz tutarı ve ürünü iade etmeniz durumunda hesabınıza yatırılacak olan tutarı gösterir. Birim fiyattan indirim tutarının düşülmesi ve sonuca KDV bedelinin eklenmesi ile hesaplanır..

Satın almak istediğiniz ürünleri sepetinize ekleyin. Sipariş özetinizin altındaki “Kupon Kodu” butonunu tıklayıp seçenekler arasından kullanmak istediğiniz kuponu seçin veya kodunuzu yazdıktan sonra “Kuponu Ekle” butonuna tıklayın. NOT: Bir siparişte en fazla 1 adet indirim kuponu veya kodu kullanabilirsiniz..

Mağazamız bulunmamaktadır..

Siparişinizi tamamladıktan sonra, siparişinizin durumu onay bekliyor veya hazırlanıyor olarak gözüküyorsa müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek siparişinizi iptal ettirebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildikten sonra sipariş iptali yapamamaktayız..

Teslimat adresine ve sipariş edilen ürün miktarına göre değişkenlik göstermektedir. Siparişinize ait kargo bedelini sepetinizden ve ödeme sayfanızdan kontrol edebilirsiniz. Ücretsiz kargo için en az 300 ₺ tutarında sipariş oluşturmanız gerekmektedir..

Siparişleriniz 24 saat içerisinde ilgili kargo firmalarına teslim edilmektedir. Görselinin üzerinde askı ikonu olan ürünler tedarik bekleyen ürünlerdir. Siparişinizde tedarik ürün/ler bulunması durumunda, kargoya verilme süresi değişkenlik gösterebilir. Tahmini tedarik süresini, "Siparişlerim" menüsünden görüntüleyebilirsiniz..

PAYTR Güvencesi üzerinden Kredi Kartı ile + 9 ' Aya varan taksit imkanı Banka Kartı Havale / EFT Yurtdışı İçin Western Union ile.

Ürünlerimizin tamamı Türkiye’de üretilmekte olup İstanbul merkez depomuzdan tüm dünyaya dağıtılmaktadır. Tekstil ve hazır giyim ürünlerinin COVID-19 virüsü içerebileceğine dair şu ana kadar bir raporlama olmamakla birlikte depomuzda rutin günlük gümüş iyon sterilizasyonu yapılmaktadır. Satın aldığınız ürünleri sizlere hijyen koşullarına uygun olarak ulaştırabilmek için gerekli önlemlerimizi aldık. Sitemizden gönül rahatlığı ile alışveriş yapabilirsiniz. Hassasiyetiniz için çok teşekkür eder; dünyamızın bu zor süreçten en kısa sürede geçmesini dileriz..

Ülkelere göre farklılık gösterebilen bu durum için dilerseniz WhatsApp hattımızdan bizimle iletişime geçebilir ve bilgi alabilirsiniz..